رایانرایان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

رایان

پرستار جدید

1391/1/19 15:25
نویسنده : مامان بهارک
680 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان....نمیدونم تو دنیات چی میگذره.......شاید با خودت فکر می کنی چه مامان و بابای بدی داری که هر روز با وجود دلتنگیهات میذارن و میرن....ناراحت

الان که مامان جون پیشت هستند باز هم برای ما بی تابی می کنی.....

امروز پرستار جدیدت آزمایشی اومد پیشت....خدا کنه بتونی قبولش کنی و هر دوتون همدیگه رو دوست داشته باشید...

وقتی بزرگتر شی و بتونی درک کنی بهت میگم که این روزا چقدر به من سخت گذشت و چقدر نگرانتم....

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عقیق
28 فروردین 91 0:26
به خدا هر وقت از رایان حرف میزنی خیلی خیلی ناراحت هر دوتون میشم. همیشه برات آرزوی موفقیت میکنم و دعا میکنم روزی نیاد که حسرت این روزها رو بخوری. به امید آینده ای بهتر از امروز و روزی که کوچولوهای ما مردان رشیدی بشن.
سحر
5 اردیبهشت 91 14:19
من و آوا وبلاگ رایان و دیدیم کلی هم دخترم ذوق کرد انشالله همیشه سالم و سلامت کنار هم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رایان می باشد